Personligt

After work/ At work

Godafton Sverige, Kristina här!

Ja i går kväll var en trevlig afton. Var ute på After work med jobbet.(ute i natten) Sara var at work. (jobbade natten). Däremot bestämdes en del mellan två av mina kollegor och Sara ändå. Så du var med i tanken på after work Sara! hihi

Tänkte bjuda på lite bilder

Brudarna försöker komma med på samma bild. Lite trångt men finns det hjärterum hihi


Nästan hela gänget! Snygga och sköna eller hur?


Jag och Carro
 (tyvärr lite mindre bild men än dock)

Dessa bilder var det som blev...Håll till godo...lite ska man ju spara på att visa...

Har nu intagit en god middag med kycklingspett, rotfruktsgratäng samt annanas och keselladessert. Mums! Får nog bli kaffe snart och en liten smarry (kokosboll alltså)
Så nu lämnar jag dator och allt annat för i kväll och myser med hjärtat. Melodifelstivalen får det bli och lite gottigt!

Hursomhelst, dagens tanke. Jag är glad och tacksam för de vänner jag alltid haft, nya vänner och kommer-att-bli-vänner! Ni är guld värda och lyser upp vilken dag som helst!

Lycka till på jobbet i natt Sara!

Hoppas att ni nu har en fantastisk lördagskväll Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0