Personligt

Tycker inte om reklam mitt i programmet!

Godkväll, Sara här!!

Idag var det tredje advent. Nu är det inte långt kvar tills självaste julafton. Dock tycker jag att det kunde vara lite snö. Men nä nu har den regnat bort det lilla som kom häromdagen. Dock var jag med om att det började åska och blixtra en kväll här i veckan. Där blev jag förvånade. Det bara lyste upp på himlen och sedan kom det ett stort brak. Ja det var inget väder som man tänker sig så här i december. 

Men till något helt annat......
Idag när jag tänkte jag skulle se på skidskytte på tv så går den på tv4. Och mitt i loppet då ska man ha reklampaus. Men det förstör ju hela stämningen. Loppet hann ju gå i 5 min innan man var tillbaka igen. Och inte nog med det. Det hände flera gånger. Nä, tv4 lägg ner eran reklam mitt i programmet.  Snart begär ni väl att de som åker skidor ska stanna när reklamen ska ske. Men låt de aktiva komma i mål innann ni ska visa eran reklam. Bara för detta så missade jag massvis av skidskytte. Jag skulle nämligen passa på att vila ögonen i en av reklampauserna och lyckades somna. Så det var den skidskytten. Fick jag se på sammandraget av det hela istället.

Sverige, ha en bra tv kväll med all reklam.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0