Personligt

Beklagar...

Goddag Sverige, Kristina här!

Beklagar att vi inte skrivit på några dagar. Julförberedelser, julbord, inköp och annat fix har kommit lite i vägen...
Tänk att det snart är julafton...inte många dagar kvar. Lite snö har nu kommit, men försvinner nog lika fort är jag rädd.

Hur har ni det i julstressen kära läsare? Är allt klart eller har ni inte ens börjat? ;)

Hade nog tänkt stressa lagom. Men har man höga krav på sig själv så räcker det inte med nästan färdig och nästan nöjd. Vill gärna ha det i ordning och fint. Vi får se vad jag hinner. Ingen idé att slå knut på sig själv egentligen heller. Det vi firar är ju egentligen en födelsedag

Lite fix väntar på ovanvåningen så dit beger jag mig nu.

Ha en fin dag Sverige!
kram
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0