Personligt

2 Dec

Godafton Sverige, Kristina här!

Ja då var det 2 December i dag. 22 dagar kvar till julafton. Tiden går fort och tomtarna måste vara riktigt stressade nu. Synd att lite av det magiska man kände som barn, inför julafton, helt är borta. Kommer i håg hur jag längtade och väntade på att det skulle bli julafton. Hur jag sprang upp på morgonen för att se om tomten lämnat något i min julpåse, som hängde på ytterdörren kvällen innan. När väl julafton kom var det ett antal timmars väntan och längtan efter julklappar. :)


Med åren har man dock insett att det är helt oviktigt med julklappar egentligen, att det inte spelar någon roll om det är "julstädat" eller ej, att vi inte kan påverka om det är snö eller inte. Det viktigaste är att vi får umgås med våra nära och kära. Att äta lite extra god mat, ta det lugnt och bara vara. Det är nog den berömda julefriden som alla pratar om men som få har sett. ;) Tyvärr fattas en person som i fjol och det är inte alltid lätt med högtider.

Saknar dig pappa

Nu ska jag gå och göra i ordning lite fredagsmys. Det blir het kycklingryta och jasmineris. Till Idol så blir det chips och godis så klart. Snart snart snart ska jag börja träna hårdare ;)

Trevlig fredag Sverige!
kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0