Personligt

Hjortmossen here I come!!!!

Godkväll, Sara här!!!

Då har man landat i soffan och slötittar på tv. Snart dags att krama kudden. Man ska ju tydligen upp tidigt i morgon med. Ni som trodde att Kristina ringde och väckte mig, kan jag meddela att jag redan var i full fart. Men tanken var god och jag fick ett sms som gjorde mig glad istället. Imorgon skulle jag egentligen vara ledig, men i morgon är det utvecklingsdag. Vad vi ska utvecklas i vet jag inte helt klart och heller inte riktigt vart vi ska heller? Men det ger sig..... Gillar chefens inbjudan till denna dag. Vi ses på hjortmossen vid det gamla sjukhuset. Kan säga er att det säger mig ingenting. Så ser ni någon som åker runt och letar efter ett gammalt sjukhus kan ni väl hjälpa mig. Har en grå renault......så vet ni. Och till kollegorna, kommer jag inte så sitter jag på ritz cafe för det vet jag vart det är på hjortmossen.

Nog om det. Ikväll tycker jag själv att jag har varit lite modig. Gav mig på att testa två nya träningspass. Det ena var dansareobics. Roligare än vad jag trodde. Sedan var det cx worx. Ett kort och kraftfullt pass som stärker och formar kroppen. Detta träningspass förbättrar hållningen,och få en att springa snabbare, lyfta tyngre och kasta längre. Detta alltså enligt reklamen. Kruxet med reklamen att det står inte hur många gånger som krävs för att kunna klara detta. Återstår att se...... Just nu känns det inte som jag kan springa snabbare, lyfta tyngre och kasta längre.....Förhoppningsvis kommer jag ur sängen i morgon utan träningsvärk.

Sverige, sov gott.

  



 

Kommentarer
Postat av: Gizze

Flitig du är Sara!

Se till att vila lite emellan också :)

Kram



_______________________

I have added cool emoticons to this message.

To see them go to http://x.exps.me?cb4b66d2191d159a511f109893978ceb

2011-08-30 @ 22:48:40
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0