Personligt

Resume av semestern!!!

Hejsan, Sara här!!!

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev. Har tagit semester från både jobbet och bloggen. Men nu är jobbet i full gång och tänkte även bjuda er på en liten resume från semestern. Första veckan var det kalas som gällde. Först firade vi Maria som fyllde 30år. Mycket trevligt kalas. Sedan var det moster Kristinas tur att fira sin 50 årsdag. Så då var det dags för kalas igen. Och även det var mycket trevligt. Där fick vi träffa tomten. Dock var det bara födelsedagsbarnet som hade varit snäll och fick paket. Men vi andra var glada och snälla för det och vi får se till julafton om vi lyckas få nåt paket.;-) Syskonkören gjorde även denna gång ett tappert försök på skönsång. Mycket uppskattat........


 
Jag och Kristina mitt i vimlet.

Sedan bar det iväg till Stockholm i några dagar med en annan Kristina. Mycket skojiga dagar där vi bodde på hotell och bara njöt av lyxlivet. Lite kulturella var vi med och besökte lite museum. Åt gott gjorde vi med på några restauranger och min favorit blev Jensen. Super gott.....
   

Sedan har dagarna varit fyllda med bad, glass, grillning kantarellplockning, shoppingturer och en tur till Strömstad.
Kommer lite bilder från detta....

   


Jag vi elgåfossen. Halva forsen tillhör Sverige och den andra halvan Norge. Jag står på norska sidan.

 
Här är det Elvira som gör sitt första bad i sitt liv. Det var man ju tvungen att dokumentera...

Avslutade semestern med en kräftskiva med underbara vänner.  

 

Tre olika sorters kräftor. Men alla smakade bra.....

Semestern har varit super och nu hoppas jag hösten blir det med......

Sverige, då kämpar vi till nästa års semester.

Kommentarer
Postat av: Gizze

Härliga bilder från din semester Sara!

Ja nu känns det att det är höst i luften ( men just nu känns det bara skönt)

Vi får hoppas på en fin höst...många myskvällar vill man ha!

Ha det gott!

Kram Gizze

2011-08-16 @ 20:58:21
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0