Personligt

Finfin Lördag!

Godförmiddag Sverige, Kristina här!

Hoppas att ni hade en bra Fredag! Det hade vi! :) Varmt och skönt vart det ute. Fixade lite hemma och sen blev det fika på stan med Elin! Väldigt trevligt, tack gumman! Köpte också likadana byxor :) Får väl se till att inte ha dem samtidigt! Islatte och chokladboll blev fikan. Supergott! Älskar ju latte så jag var lite skeptisk , men ville prova den med is också. Liten gnutta vanilj i med. Väldigt gott, nya favorit! :)


I dag tror jag närmare bestämt att jag ska överraska mitt hjärta med lite gott i kväll! Får se vad det blir! Tror allt att det blir en finfin Lördag också!


Trevlig dag Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0