Personligt

Hemska bacill!!!

Godkväll, Sara här!!!

Ja ibland blir det inte som man tror. Angående förra inlägget med att jag hade jobbångest. Det var nog ett aprilskämt mot mig själv. Natten till lördag kom en bacill på besök och vräkte sig över min kropp. Vi hade en liten brottningsmatch och det slutade med att bacillen vann. Jag blev helt utslagen. Så helgen har gått till att bli av med denna hemska figur och återställa mig efter brottningsmatchen. Så här har jag knaprat alvedon och sprutat nässpray. Druckit massvis med kolsyrat vatten. Det river så gott i halsen med kolsyran. Så idag har jag mått hyfsat. Nån dag till så är bacillen helt borta hoppas jag. Har inte tid med att ha denna hemska figur på besök...... 

                                                    
                                    Så här såg bacillen ut. Hemsk va???????

                                   Och jag kände mig som ankan gör på bilden.  


                                        
Sverige, krya på er som ligger hemma och är sjuka.

           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0