Personligt

Fredagsmys= Jobbångest

Godkväll, Sara här!!

Då sitter jag i soffan och njuter av att det är helg. Nej nu ljuger jag. Och det får jag, för idag är det 1 april. Jag har jobbångest. Sådant som folk har på söndagar som jobbar rak vecka. Men att ha det på en fredag måste vara värre tror jag......Det känns som alla andra är lediga och man är den enda i världen som ska upp och jobba på lördagen. Men så är det ju inte. Vi är många som ska hålla samhället igång även på helgen. Så kämpa på till alla er som också ska jobba helg.

Nu till något annat. Har träffat på självaste vinnaren av lets dance, Jessica Andersson. Om det är någon som har glömt vem det var som vann. Hon hade hittat till samma gym som jag tränar på. Hon skulle testa på zumba. Så där kämpade vi en hel timme med att skaka rumpa m.m. Och kämpa det gjorde vi. I omklädningsrummet var det sedan letande efter penna för att det var en där som ville ha hennes autograf. Tur hade jag en i väskan som jag kunde låna ut. Så där gjorde jag någons brorsbarn glad som skulle få denna lapp. 

Det var lite från mig. Ska återgå till fredagsmyset=dagenförejobbångest

Sverige, ha en bra helg....... 

 


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0