Personligt

Sugen på middag

Goddag Sverige, Kristina här!

Som många andra så har även jag "vårstädat" i dag. Äntligen så blev det gjort. Bara lite tvätt och annat smått och gott kvar. Skönt!!

Funderar på middagsmat...Tror att det blir torsk i ugn samt ris och någon god sallad. Hoppas hjärtat mitt kommer hem från jobbet snart för nu börjar magen kurra rejält. Hoppas att det finns en stor stor godispåse med hem också hihi.

Tror egentligen inte att det spelar någon roll om man säger att man aldrig ska äta godis igen (detta efter att ha ätit så mycket att man mår dåligt) så nog blir man sugen efter ett par dagar igen. Har ni något favvo godis?
Mina är många...ska se om jag kan illustrera detta med bilder...håll i er!

Lösgodis så klart

Schweizernöt

Mums


Ahlgrens bilar så klart


Och mycket mer

Nej nu ska jag förbereda middag! Ha en trevlig dag alla!

Kram

Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej Hej...



Godis ja...i alla former...fast kräsen är jag..kommer aldrig sluta äta det jag är sugen på...man "behöver" det man har sug på är min filosofi hihi =)



I påsk lär det bli mycket godis i form av : lösgodis ...mat ...dryck...d ska va gôtt & leva...



Ha en fin påskvecka ..och ta det lugnt på kvasten =)



Kram på er alla från Gizze

2011-04-18 @ 22:30:27
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0