Personligt

Så har man blivit äldre!

Godkväll Kristina här!

Vill börja med att tacka alla som gjorde min födelsedag så trevlig och minnesvärd! Tack!!
Ja man har alltså fyllt 30...(kommer alltid vara 29+ dock) I samband med att det också vart påsk så firades det i dagarna tre!

Tänkte bjuda på ett axplock av bilder

Mitt hjärta och jag ganska sent på kvällen/natten
  

Svägerskan och jag när vi åt buffé


Den goda tårtan (jag fick naturligtvis börja) hihi


Tårtan smakade jättebra!


 
Min kusin Carl-Fredrik och jag 

Ja detta var ett axplock tills kamerabatteriet sa upp sig tillfälligt! Återkommer med mer smått o gott längre fram!

Ha en fin torsdagskväll Sverige!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0