Personligt

Kate och William!

Hej igen Sverige!

Har varit ute och planterat lite i sommarvärmen. Det blev lite solrosor och lite blåa blommor (minns inte namnet och har slängt påsen) hihi Hoppas jag gjorde rätt. Har inte direkt gröna fingrar!


Måste säga, med handen på hjärtat, att jag personligen tycker Kates klänning var mycket finare än vår Victorias...Kanske för att jag gillar spets och lite detaljer på. Tycker även att utsläppt hår kan vara väldigt fint på rätt person. Kate kunde verkligen ha det och se hur tjusig ut som helst.



Självklart är det inte något fel på denna heller, mycket elegant men pricken över i fattas tycker jag personligen. Den kändes inte så personlig...

Ha det bra nu och var rädda om er i kväll, ni som står nära eld eller fyrverkerier.
Kram Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0