Personligt

Övning ger förhoppningsvis........!

Godkväll, Sara här!

Ja ikväll blir det bildbevis på mig som barn när jag övade inför hundtricket. Finns en av våra läsare som har "hjälpt" till med att få fram foton. Men okej jag ska bjuda på dessa foton.
Detta är jag, Orvar och Snobben. Hundarna sitter ju riktigt fint inför fotografen. Får man som ägare vara nöjd. 


Efter att ha övat med mjukis hundar fick man även testa kunskapen på riktiga hundar. Detta var dock svårare så koppel fungerade utmärkt. Dock gick jag dit hunden ville och inte tvärtom. 
Detta är jag med taxen Erro. Han var bosatt i Skee under tiden han levde.
 

Men visst, katt tricket fick man ju inte glömma. Det kanske skulle fungera lika bra. Så det var ju bra att jag även övade tricket på katter. Det var inte den lilla katten.....Men vi ser ut som vi kom bra överrens.  


Japp, som ni ser har jag övat hela mitt liv för hundtricket och även katttricket.
Får se om det kan ge resultat?

Sverige, övning ger förhoppningsvis....... resultat!





Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Så SÖT du är alltså! hur gulligt som helst! Tror allt att övning ger...:)

kram

2010-09-01 @ 23:07:02
URL: http://hurtankervi.blogg.se/
Postat av: Maggan

Håller med svägerskan du var och är fin . Öva på bara ! Kram

2010-09-02 @ 09:47:51
Postat av: Gizze

Åh vad fint Sara...så gulliga bilder hihi, vad tiden går- förstår inte, jag hinner inte med...

Lycka till på alla plan, med alla trick ;D



Kram och ha en fin dag i solens sken! / Gizze

2010-09-04 @ 09:06:54
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Kusin Linda

Undrar om inte jag också har nån gullig liten bild på dig i mina gömmor...Kram

2010-09-04 @ 17:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0