Personligt

Oj,oj,oj

Godkväll, Kristina här!

Ja i dag är ingen vanlig dag. För första gången på länge är det lite nystarter på tv. Har längtat lite efter något nytt, inte bara repriser osv. Skönt efter en hård dag på jobbet att krypa upp med lite gott i soffan. Så på tapeten i dag är det, ullared, danska hollywoodfruar, lite sällskap. Men vi börjar med programmet halv åtta hos mig. Inte vanligt att allt an vill se kommer på en och samma gång. Roligt för en gångs skull! 

Klädkammaren går framåt, nu har vi ett mörkt golv, älsklingen har jobbat på bra. Han ska få lite varma mackor och godis till alla våra tv program, det brukar vara uppskattat!

Har hunnit med en hel del idag och är rätt nöjd med dagen. En dag blir ju vad man gör det till. Betsämde mig redan i morse att detta skulle bli en bra dag och det blev det. Såg dessutom en supersnygg skinnjacka i går som jag verkligen vill ha samt en riktigt snygg väska på nätet. Får börja spara lite slantar...hihi

Nej nu ska jag fixa lite, trevlig kväll Sverige!!Se hela bilden
 





Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej



Ja hösten är här, då blir det proppat i tv tablån...



Sett Ullared nu ...



Sen bänkar vi oss för Lite Sällskap....med min granne Nina som en av huvudpersonerna...

Skrattkramp utlovas ;D



Kram ha en fin kväll! Gizze

2010-09-06 @ 21:06:18
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0