Personligt

Lite tips!

Goddag, Kristina här!

Känner ni som jag att hösten är här? Jo, det är tyvärr sant. Vad kan man då göra för att lätta upp det hela? Jo tex kan man shoppa!!! Detta ligger mig varmt om hjärtat! Gäller ju att hitta ny jacka inför vintern, kanske nya stövlar eller något annat som gör att man står ut i vinter med kylan och mörkret!

Naturligtvis är min butik www.cally.se alltid öppen men jag har även ett tips när det gäller smycken och väskor. Gå gärna in på www.odahlia.com en mycket god vän till mig som har denna underbara butik på nätet. Där kan man få mycket inspiration inför höst och vinter.

Hur har ni det annars gott folk? Här är det bara bra! Ser fram emot helgen som kommer med stromsteg!

Önskar er en bra dag Sverige!!!

Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0