Personligt

6 månader

Godafton, Kristina här!

Ja i dag är det 6 månader sedan vi gifte oss jag och Pehr! Grattis älskling! Och tack för att du är världens bästa, snällaste och mest underbara man! Hoppas att du är lite nöjd med mig också hihi



I övrigt har jag gjort ett tappert försök att sätta upp lite hyllor i sovrummet, det tror jag ska hålla ett tag iaf. Tänkte göra lite fint även på väggen. Blev ungefär som jag hade tänk mig, till och med rakare. Inte illa. Lite trevligt att pyssla så här på höstkanten.

Tänkte även att göra i ordning lite god mat tills mannen kommer hem senare i kväll, får se vad det blir för smaskigt. Det håller på att öva med brandkåren så jag hinner att göra i ordning mat samtidigt som jag varvar med lite tv. Vi får ju inte glömma trots alla firande, "Lite sällskap" på kanal 5. Ett måste och ett säkert skratt tips.

Var i Säffle i helgen men såg varken Nina, Stellan, Hans-Göran eller tjejen från Grums. Inte alltisd man ser folk trots att det är en liten stad. Däremot så körde Torgny Melins buss framför oss. Lilla Säffle har blivit kändistätt på sistonde verkligen!

Bäst att sätta lite fart! Ha nu en trevlig måndagskväll Sverige!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Gizze

Grattis på er båda!



Hoppas Pehr hunnit hem så ni får fira...jag ska självklart kolla Lite Sällskap...

Såg er i helgen, men ville inte tuta som en galning hihi...



Ha en fin kväll och en fortsatt bra vecka...Kram Gizze



Som ser Nina varje dag, och mötte Stellan idag....kändistätt här hihi

2010-09-27 @ 21:52:20
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0