Personligt

sött...

Godafton, Kristina här!

Ja denna dag började allt annat än fantastiskt. Ville inte gå in på nåt speciellt. Kan bara säga att, min chef och mina kollegor, i dag ha visat mig sin allra bästa och goaste sida. Såna kollegor får man leta länge efter. Ni är helt underbara!
Se hela bilden







Hursomhelst så är det nu kväll i vårt avlånga land. Lite karlssons klister har i eftermiddag spelat en stor och viktig roll i mitt liv. Det funkar ju faktiskt till vad som helst men framför allt det jag skulle ha det till hihi. Haft ett litet projekt här i eftermiddag. Gott att pyssla med nåt och tänka på annat!

Se hela bilden







Min man som varit på jakt hela dagen är nu på jakt efter annan föda. Vi ska nämnligen ha lite pizza-kväll i kväll. Tror nog att det blir supergott. Ska prova att tända lite i vedspisen sedan också. Mys på allra högsta nivå! Han kan som ingen annan han!

Ha en trevlig kväll Sverige!!

 
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0