Personligt

Rosa bandet

Goddag, Kristina här!

Tänkte först bara lite kort, berätta om en sak som ligger mig varmt om hjärtat. Rosa bandet. Många vet vad det är och vad det står för. Många kanske dock inte tänker på, är att varje krona ger en människa en lite bättre förutsättning. Ett hopp i mörkret, en chans att få leva vidare. Oavsett om ni donerar pengar eller köper ett rosa band på ICA så är varje krona värd allt. Jag stödjer rosa bandet, gör det ni med!Se hela bilden








Annars är det en helt vanlig söndag i dag. Lite trött och seg, ska bara ta det lugnt i dag. Lite "fruar" på tv idag. hihi Mannen är på älgmöte inför den stundande älgjakten. Tycker det är roligt att min man har så många intressen. Tycker även det är lite kul att göra i ordning den viktiga matsäcken som ska räcka hela dagen i skogen. Kanske kan kalla mig en "älgjaktsfru" haha.

Ha nu en jättetrevlig söndag Sverige!!
kram

Se hela bilden





Kommentarer
Postat av: Gizze

Han har det säkert bra din man =) ...och du också, med honom =)



Hoppas veckan blir bra!

Kallt för dom i skogen, men skönt ändå, frisk luft, nu ska vinterkläderna komma fram (eller inhandlas nytt )



Kram Gizze

2010-10-11 @ 07:39:37
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0