Personligt

Måndag morgon, middag, kväll!

Godafton, Kristina här!

Ja då har det varit måndag ännu en gång. Som tur är är det bara en dag i veckan som är måndag. Det började rätt bra i morse faktiskt och jag kan tycka att dagen varit väldigt stabil så sett. Min älskade man är på brandkårsövning. Jag har lagat mat till i kväll och faktiskt gjort matlåda till i morgon. Känner mig extremt stolt faktiskt.

Se hela bilden







Jag kan tillägga att det har även gjorts om lite i vårt badrum i helgen. Nu är det svart och vitt. Nya hyllor, spegel och diverse annat. Skulle egentligen bara ha lite värmeljus på IKEA men i bland får man lite infall som bara blir så himla bra. Skönt att jag och Pehr har samma smak annars hade det inte gått så smidigt. Tycker väldigt lika.

I dag är det måndag. En av de saker som är trevligt denna afton, är det faktum att Svenska Hollywoodfruar börjar igen. Ska bli jättekul att återse Maria Montazami. så nu ska jag poppa lite popcorn och krypa ner under filten!

Ha en bra kväll Sverige!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0