Personligt

Lite roliga historier bla...

Lite smått och gott! Håll till godo en måndag som denna!

- Nå lille Björn, vad ritar du för något?
- Jag ritar en häst som äter gräs.
- Jaså, jag ser inget gräs.
- Nej, det har hästen ätit upp.
- Jag ser ingen häst heller.
- Han tyckte inte att det var någon vits med att stanna när allt gräset tagit slut.
Se hela bilden

Lina, 5 år, berättar för sin lekkamrat att hon fått en ny pappa.
- Jaså, vad heter han?
- Bosse Jansson.
- Han är bra. Honom hade vi förra året...




Lille Nisse svarar i telefon:
- Nä, mamma är inte hemma.
- Din pappa då?
- Nä, bara min syster.
- Hämta henne då, är du snäll.
Därpå följer en stunds prassel, stönanden och buller innan Kalle återkommer:
- Jag kan inte få upp henne ur vaggan.

Se hela bilden

Se hela bilden


Ha en rolig dag Sverige!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej

De var bra!

Hoppas ni haft en bra måndag!

Med lite sällskap och allt....

Idag har man nästan blåst bort....men det är väl bara början....Brrr kallt var det också



Hoppas ni får en fin tisdag, det ska jag ha, ska mysa småkillarna och vi ska våffla oss, med deras mamma=) Så konstigt att bara ha dom nån gång numera, så jag njuter av varje stund!



Nattikramen från Gizze

2010-10-18 @ 23:40:39
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0