Personligt

it

Hej, Kristina här! 

I dag lider vi på jobbet av it utmaningar/probelm. Vårt system ligger nere. Hmmm.... Gav mig lite tid att blogga. Vi har under tiden lyssnat en hel del på Brian Tracy. Han är mental coach när det gäller att tänka positivt och hur man kan få succe på jobbet. Han är väldigt väldigt duktig på att motivera människor att nå sina drömmar och framför allt att få oss tänka positivt. Undanröja de hinder som gör att vi i bland begränsar oss för att komma till vår mål. Har ni tid så gå in på youtube och kolla på lite klipp, garanterar att ni kommer att gilla det.

Har fått frågan vart Sara har tagit vägen men det är inte någon fara. Hon har varit lite förkyld under en period men snart bloggar hon som aldrig förr det lovar jag.

I dag är det som sagt måndag och då min underbara man har lite brandkårsaktiviteter så kommer det bli tv kväll för min del. Får börja med halv åtta hos mig och sedan fortsätter vi med Ullared. Sedan blir det Svenska newyork fruar och vi avslutar med lite sällskap. Tror jag ändå ska tända en liten brasa i kväll och bara ta det lugnt. Behöver sakta ner på mitt tempo i livet. Min största utmaning är avkoppling. Har kommit fram till att jag måste ha en dag i veckan, minst, som jag tar det lugnt helt och hållet. Annars orkar inte min lilla kropp. Stress stress stress är inte bra i för stora mångder men bara man är medveten om det så är det helt ok.

Min älskade Stella sitter bredvid mig nu och läser...men hon har lovat att läsa allt när det är färdigbloggat ändå. hihi hon är såååå go!!

Ha en fin dag Sverige! Take care/ta hand om er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0