Personligt

Idol!

Godkväll, Kristina här!

Måste säga att jag fullständigt älskar Idol!! Vilket fantastiskt program. En förmåga av sällan skådat slag dyker upp på audition och blir känd över en natt. Den svenska drömmen på något sätt. Vilka talanger det finns ute i vår land!

Jag och mannen enades snabbt om att vi gillade Geir Rönnig i kväll och även i gårkväll. Även Daniel och Olle är toppen men Geirs röst alltså...vilken stämma. Dessutom är det ju hur kul som helst att han gått så här långt trots sin ålder som alla tjatar om. När är man för gammal för att sjunga? Aldrig!!
Se hela bilden








Jag hoppas att jag vid hans ålder fortfarande vågar förverkliga mina drömmar, satsa på det jag vill göra, inte vara rädd för vad andra tycker, våga sticka ut, och framför allt inte se äldre ut än nödvändigt! Nej, jag är stolt över att snart fylla 30, nästa år. Inga kriser i sikte och en tanke om var jag vill vara om tio år. Men det är långt dit. . . Under tiden ska jag försöka ha så roligt som möjligt och njuta av tillvaron, av min man/familjen, av vännerna och se till att uppfylla mina drömmar. Tillsammans med min underbara man förståss!

Kanske skulle man ställa upp i Idol 2011?? eller inte...glömde att viljan finns men inte sångrösten fullt ut iallafall. Får träna mer isåfall hihi


Har bla i dag införskaffat två underbara fotöljer, lite klädesfynd,  lite sminkprodukter från Lancome Se hela bilden
Mycket nöjd med mina inköp. Tycker det är helt fantastiskt att handla kläder, som bekant ligger det mig varmt om hjärtat. Framför allt tanken bakom ett plagg och vilken stil man vill uppnå. Det är ju inte alltid man får till det men om et plagg känns rätt från början så är det förmodligen HEL- rätt. Man måste ju försöka hitta sin egen stil och inte göra misstaget att kopiera någon annan. Det känns bara fel och ger inte ett helt ärligt intryck. Det syns faktiskt på folk om man trivs i sina kläder eller inte. Inte minst känner jag det själv om jag råkar få på mig något helt fel.

Nog om detta, tänkte bara önska er en trevlig fredagskväll.
Sov gott sverige!


Cally    www.cally.se


Kommentarer
Postat av: Gizze

Geir är helt klart min Idol....



Nu ska sovas....



Kraam Gizze

2010-10-02 @ 00:05:11
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: sv:

ja visst är han helt underbart bra liksom

kram på dig gizze sov gott

2010-10-02 @ 00:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0