Personligt

Frisk?

Godafton, Kristina här!

Tillbaka efter ett antal dagars förkyldning, feber och hosta. Herregud, men då har jag förhoppningsvis täckt förkylningskvoten för i år hoppas jag. På frågan om jag är frisk så svarar jag, nja typ. Ska iallfall åka i väg och jobba i morgon, lite mjukstart inför helgen. Kan man lugnt säga. Man kan ju vara frisk på många sätt, frisk fläkt, frisk i huvudet, friskt tänkande...bla ja det låter jag er avgöra. Hihi Börjar i allafall bli frisk av förkylningen och det är en frisk fläkt.

Tack till alla vänner som har skickat en massa gulliga sms i veckan, det är jätteroligt att få.
Nu ska jag gå och göra varma mackor, till det lite icetea och sen blir det popcorn. Sedan en tidig natt. I morgon är det dock fredag och det är också fantastiskt.

Önskar er alla en underbarkväll. Ps har ett litet önskemål: ni får gärna skriva en liten kommentar på vilka ni är som läser bloggen, vet att ni är många, gör det om ni vill det är alltid roligt!



Var inte denna katten väldigt söt? Har nästan fattat tycke för katter...jag fattar inte vad som har hänt riktigt??! Men visst är den gullig? Hittade denna på en annan blogg...obs inte mitt foto

Ha en fin kväll Sverige!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Skönt att du kryar på dig!

Att jag är inne och läser, det vet du ju, för jag gör alltsomoftast en kråka :)

Hoppas kvällen blir mysig, och att du orkar fredag på jobb!



Kram Gizze...passar på att önska trevlig helg också!

2010-10-21 @ 19:08:51
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0