Personligt

Måndag igen!

Goddag, Kristina här!
I dag är det ju som bekant måndag och som tur är det bara en av dem i veckan. Hihi
I helgen var det alla helgona och det är ju lite deppigt i sig men man får komma i håg dem man saknar.

I dag blir det nog bara lugnt efter jobbet och ska även försöka hitta ett golv-mopp set...hmmm det är sånt som kan försvinna i bland. Hade tänkt mig ett i rosa men vi får se va handeln har.

Hur har ni haft det i helgen kära läsare?

Det rolig denna helg var att jag och mannen fått biljetter till Idol i Karlstad den 19. ska bli fantastiskt kul att se det live. Får försöka att komma på vem jag ska hålla på. Har ju som bekant flera flera idoler. Vi får se.
Tänkte även hitta något snyggt att ha på mig. Förslag på det tas tacksamt emot. Visserligen syns ju inte jag i bild eller så men det är alltid kul att vara snyggt klädd ju. 

Får önska er en bra måndag och hoppas ni får en trevlig dag/kväll

Kram Sverige!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Vad kul att ni fått biljetter...får kolla efter er i rutan då =)

gissar att du alltid är välklädd! Så det blir säkert toppen!



Ha en fin måndag med moppen....

Själv är jag hemma på lunch ....har 2 Ekonomi veckor på raken...känns inte som min grej - NEJ



Men längtar till kl16 då det får bli promenad och kanske en kopp med nån innan lite hemma fix...



Kraam

2010-11-08 @ 12:27:16
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0