Personligt

Godafton i snön?

Godafton, Kristina här!

Ja alla löpsedlar säger att snön är på väg eller har kommit. Jag ser bara det som redan har kommit för ett par dagar sedan. Kanske kommer det i kväll eller inte...ja vädret kan man ju inte rå på, så det är bara att invänta. Haft fullt upp ett par dagar nu men så är det ibland.

I går hände en sak...var och tränade! Helt fantastiskt skönt faktiskt, fast det tog emot. Jag och en kompis har ju ett gymkort fram till maj nästa år. Vi har väl inte direkt utnyttjat det alltför mycket men i går satte vi igång. Hade lite bättre kondis än jag trodde. Gjorde nog ett bra jobb i somras när vi la grunden i träningen. Har ju hänt att vi tränat någon gång efter det förstås också men ja ni hajar! hihi

Jag och mannen var och kollade på Idol i fredags, i LLA (löfbergs lila arena) Helt fantastiskt bra! Vilket ljud, upplevelse, vilka fantastiska människor både bakom och framför kameran, vilken stämning, vilket drag! Hur kul som helst. Såg dessutom innan (precis efter jobbet) Andreas Carlsson. Han hade parkerat utanför mitt jobb, sneddade springande över gatan och in på Åhlens. Allt jubel som uppstod och viskningar där inne var helt sjukt kul att se och höra. Helt plötsligt skulle alla hjälpa honom och strax var han ute igen hihi Stressad till LLA. Jag vet vad han köpte och det såg vi som var där men jag håller det faktiskt för mig själv...Hihi

Nej nu blir det lite chips och cola samt DHW (desperate housewives) Härligt!


Ha En trevlig tisdagskväll Sverige!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0