Personligt

Ett litet kvällsinlägg!

Godafton Kristina här!

Jag måste berömma den rosa rattmuffen i föregående inlägg. Den var ju superfin hihi

Ja i kväll har vi varit på middag hos in kära mor. Lika gott som alltid! Så nu är soffan intagen för lite kvällsmys. Inte undra på att man är lite frusen. Det är ju 7- grader burrrrr...ja vintern är verkligen på väg. Gott att man har tillgång till öppen spis lite värmeljus och en härlig soffa med tillhörande filt. Självklart också en varm man hihi

Veckans två första dagar har gått rätt så fort faktiskt. Det har varit jobb och mys om vart annat. Helgen bjöd på ett trevligt 30 års kalas. Tack Erik och Elin, mycket trevligt! Säger bara Loveguns (internt skämt)

Kan inte hjälpa att jag sitter och hoppas på Maria Montazamis nya kollektion av väskor. Såg på Hollywoodfruar i går att hon är på väg att göra ett eget märke. Även lite smycken och annat. Ser fram emot detta gillar hennes stil. Hon är ju helt fantastiskt rolig. Några roliga citat:

1. "Jag tycker folk ska klä upp sig när man går bort, lägg lite effort och ha lite stil! Kommer du i sweatpants eller joggingbyxor, ja, men då kanske din man lämnar dig" Maria Montazami om att vara en bra fru

2. "Jag klär upp mig till allt, till gymmet, till affären, för andra folk tittar ju. Dom vill ju inte se någon ful människa som går omkring" Maria Montazami berättar om sin stil.

3. ”Först skulle jag betala med mina egna pengar men så tänkte jag, nej, Cameron får betala det. Nu börjar jag bli ganska ekonomisk med mina egna pengar av en orsak, fast det kommer från samma källa. Jag tycker det är jätte kul att spara pengar!”

Ja hon är rolig den kvinnan...

Ja idag är det den 16 November. 16 november är den 320:e dagen på året i den gregorianska kalendern (321:a under skottår). Det återstår 45 dagar av året. så att man har lite koll typ.

Nej nu väntar sängen på mig och en ny dag i morgon med utmaningar, möjligheter och lite annat onsdagsfix!
Sov gott och dröm gärna om något roligt!






Kommentarer
Postat av: Gizze

Haha ja hon verkar kul Maria....har bara sett det nån gång men...

Låter som du/ni har det bra!

Här är bra...fast nu är jag trött efter...Nachips och dipp hihi...så nu blir det sängen!



Ha en fin onsdag!



Kram Gizze

2010-11-16 @ 22:28:16
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0