Personligt

Dag 1 vecka 44

Godafton Sverige, Kristina här!

Ja då var helgen över och första arbetsdagen avklarad. Blev kalas i helgen, besök av min kusin Fredrik, men framförallt så sjöng jag och Sara singstar!!! Herregud vad vi var duktiga...och lite trötta men vi lyckades ändå! (måste få skryta lite) hihi
Se hela bilden







I morse så kom jag på att jag hade klipptid, det var oväntat men kul. Hade totalt glömt bort det. Men som tur är har man Stella på jobbet som kommer med bra förslag vad gäller mode och skönhet. Så nu är jag nyfriserad, mätt i magen och har fått veckodosen av Svenska Hollywoodfruar. Härligt! hann även med lite Shopping mellan frissan och bussen hem. Blev två tröjor till mig och två till min snygga man! Kul med lite nytt, det är alltid trevligt!

Se hela bilden










Hoppas ni ställde om klockorna rätt i helgen. Det gjorde vi men det dumma är att mobilen tex ställer om sig själv och helt plötsligt var det fortfarande sommartid. Väldigt förvirrad för en yrvaken människa som jag. Trots detta hittar man ju alltid någon klocka spm går rätt, eller så ringer man mamma, ett säkert kort!

Nu ska benknotorna knytas eller hur nu talesättet lyder. Sovas ska det iallfall...John Blund knackar på tidigt i kväll...

Godnatt Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0