Personligt

5 år av 35

Goddag sverige, Kristina här (en förkyld sådan)

Usch och fy jag har fått förkyldning igen!!! Hade feber i går och i morse, även lite nu tror jag men efter 10 tim sova och 3 tim i soffan , så var jag tvungen att sätta mig o skriva lite. Filten och soffan skriker "Kom tillbaka" och jag skriker tillbaka "kommer snart" Nej jag är inte galen bara snorig. Halsen gav upp idag också så jobba får vänta lite...det är ju mitt verktyg på jobbet typ.

Se hela bilden







1 advent har nu passerat och ett trevligt 35 års kalas i helgen! Sara lilla gumman hade kalas och det var god mat och dryck. Tror hon blev väldigt glad över sina presenter. Hoppas jag, det såg så ut! hihi Kom på att jag har kännt Sara i 5 år utav hennes 35 levnadsår, inte dåligt...6 år om man räknar den nyårsafton vi pratade väldigt länge i telefon av någon anledning, kommer du i håg Sara :) Ja åren går fort nästa år blir man själv tant. hihi Äldre och visare heter det väl egentligen...

Ja nu går veckorna snabbt till jul och det blir en konstig jul i år...utan min kära far. Men vi får stå ut och ha honom med i tanken. Fy...livet är orättvist i bland.

Nu skriker soffan ännu högre så jag ska bege mig dit...

Ha en fin dag Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0