Personligt

Vårruset!

God förmiddag, Sara här!

Ja igår var det vårruset i Vänersborg. Vi var c:a 5500 tjejer som skulle ta oss igenom 5km. Får gratulera vinnaren Rebecka Andersson från Strömstad som var först över mållinjen. Hennes tid var 18:58. Själv tog jag lite längre tid på mig. Varför ha så bråttom?? Men jag kom runt och fick min medalj. Efter denna runda väntade en picknickkasse. Är man anmäld i ett lag på sex personer ingår det i priset. I år fick vi potatissallad, skinka, kalkon, barnens korv, ostar, bröd och cider. Det smakade bra och trevligt att sitta och fika. Var dock lite kallt, men jag var utrustad med varma kläder och vantar. Vi i laget var dock nöjda med att vi kommit runt. Vi hade diskuterat innan start att vi inte var topp trim precis. Men vi gjorde en bra runda efter våra förutsättningar.  




Tjejer, ni som har kvar erat vårrus att komma igenom. Lycka till!!!!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis Sara ! Du är bäst ! Kram från Maggan

2010-05-12 @ 14:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0