Personligt

Många att fira!!!

Godkväll, Sara här!

Då har det blivit måndag kväll. Helgen som har varit har varit intensiv med jobb och kalas. Det har varit mycket att fira denna helgen. I fredags var det överraskningsfest för Mattias som fyllde 30år. Mycket trevlig fest. Sedan har Sandra och Ellinor haft sina födelsedagar denna helg. Stort grattis till er med. Igår hade mina föräldrar bröllopsdag. De har varit gifta i 40år och det innebär att det firades rubin. Grattis till er också. En mycket trevlig middag med familjen och god tårta. Smaskens!

Detta par har hängt med i 40år,
deras uppgift att pryda tårtan varje vår.

  

Jag och Kristina passade på att ta ett kort på oss själva. Detta blev resultatet.



Norge, hoppas ni har haft en trevlig nationaldag.





Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej!



Säger först Grattis till G&B för att ni har firat rubin, inte många som gör det nuförtiden...jag kommer inte ens till altaret.....



Fin bild på er också!!!



Idag får jag våffelbesök, alltid mysigt, med små gottegrisar...+ vi stora grisar då ;))



Recept Kristina, på Tortellini...

Ja och recept du vet...

Kokar en tomatsås, helst med Färsk Basilika, massor av färsk pressad vitlök peppar & Havsörtsalt...

(Ibland som nu sist tar jag i grädde...)

Blandar samman med nykokt Tortellini, med ostfyllning (är vad jag köper)



Lycka till!



Hoppas ni båda får en fin onsdag! Kram Gizze

2010-05-19 @ 09:27:54
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0