Personligt

Solig måndag!

Goddag, Kristina här!

Härlig sol möter en i dag när man vaknar! I dag ska faktist bli en ledig dag. Jag och min man ska ta en tur till stora stan. Fika och köpa lite förnödenheter. Just nu plågas han hon tandläkaren, är inte alls avundsjuk när jag sitter här med kaffe istället. I går hade vi lite mysafton på vår balkong. Köpt lite fina lyktor för en tid sedan på ikea och lite blommor. Både levande och i plast. Ska försöka hålla dem vid liv. Hihi

 Så här ser de ut.

Så här kommer hängpelargonen se ut så småningom med lite tur.

Annars håller jag på lite med min butik. Hoppas ni har haft tillfälle att gå in och kika. Det är på väg in mer från Koola Anna och Rut mfl. Dessa märken har lite trevliga sommarkläningar bla.
www.cally.se  

Ikväll ska även jag och min väninna på yoga. Det är faktiskt jättekul att träna och det går dessutom bra! Två gånger i veckan har vi sagt till att börja med men blir det tre är det bara bonus. Vår tränare lovar fantastiska resultat men vi får se. hihi

Ha en bra dag Sverige!

kram


Kommentarer
Postat av: Gizze

Önskar dig en bra dag! Duktiga ni är som tränar ;)



Jag trotsar ryggen och satte en deg, bara på en halvliter och med elvisp...måste få nybakt till kvällsmackan;)



Kram Gizze

2010-05-24 @ 09:40:37
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0