Personligt

Ny klädbutik, Premiär!!

Godkväll Sverige, Kristina här!

Ja då är det premiär på det jag varit lite hemlighetsfull med. Min nya klädbutik online! Den heter Cally! Adressen är www.cally.se

Jag startade denna i maj och hoppas att det är något ni gillar. Det som man får med just nu är en dvd-film som heter Brûno, när man handlar över 300 kr, som en liten premiärpresent!

Har både välkända och mindre kända märken. Kille och tjej, kvinna och man. Även accessoarer.
Några av mina varumärken:

*Bench
*Frank Dandy
*Freddie G
*Hollywood Fashion tape
*Koppartrans
*Red collar project
*Rules by Mary
*Resteröds
*Svensk Fashion
och
*Vila
 För att nämna några. Kan vara kul att ha lite mindre vanliga märken på mindre orter. En del av oss bor ju inte i storstan. hihi Det kommer hela tiden in nya saker och jag kommer även få två nya märken här i vår/sommar. ( håll utkik efter bra rabatter)

Rules by Mary - Maggie Dress

 Denna klännin är från Rules of Mary, 699:- kanske till någon studentskiva
Nümph - Bam Bam Top Blå Ett litet trevligt linne från Numph 399:- nu när värmen börjar komma, finns även i vitt.

Några smakprov.

I övrigt har det bara varit plugg i dag. Har även varit ute och gått en sväng, samt tittat in hos Kattis. Trevligt! Nu väntar TV och slappa i soffan.

Ha en fin kväll Sverige!

Cally 

Sök på webbplatsen

Kommentarer
Postat av: Gizze

Grattis, vad kul!



Ska kolla ordentligt en annan dag! Ärligt talat har jag Aldrig handlat på nätet...trög i starten jag...



Önskar dig All lycka med detta...kram Gizze

2010-05-19 @ 22:15:20
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Maggan

Grattis Kristina ! Lycka till ! Kram från Maggan

2010-05-20 @ 14:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0