Personligt

Nedräkning!

God eftermiddag, Sara här!

Här har nedräkningen till semestern börjat. Jag har 34 dagar kvar att arbeta och 10 matlådor kvar att göra. Det innebär att det är 7½ vecka kvar att kämpa. Det närmar sig sakta men säkert. Ska ha 4 långa veckor. Och till vädergudarna så beställer jag då sol och molnfritt. Då vet ni.

Idag har jag köpt ett förvaringstält att ha i stugan. Eftersom jag inte kunde förklara så bra för mamma i telefon hur det ser ut, sätter jag ut en bild här. Vet att hon är en trogen läsare.



Kanske någon som funderar på vad vi har tänkt att använda detta till. Men det kommer att fungera som ett utrymme att kunna få tvätta av sig i, utan att alla fåglar, fladdermöss, rävar, rådjur eller vad det nu kan finnas som är nyfikna, behöver se. Toppen! 

Sverige, kämpa på era dagar ni har kvar att jobba till semestern!

Kommentarer
Postat av: Svägerska

Hej! detta var ju kul. Fint det var faktiskt!

kramis

2010-05-26 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0