Personligt

Kändis?

Goddag Sverige, Kristina här!

Ja då har man varit med i nwt idag då. hihi Frågan jag fick i går var om jag sjäng i duschen?
Så här svarade jag tydligen:

"Ja visst, det gör jag! Oftast blir det gamla Abba-låtar. Duschsång är perfekt när man vill sjunga utan publik. Jag sjunger mycket i vanliga fall också".

Lisa Olaison


Ja jag kom inte på vad det är jag faktiskt brukar sjunga. Så ABBA kom upp som ett väldigt spontant svar. Min käre man påpekade dock att: "Du och Sara sjunger ju det nästan jämt när ni ses" Det har han en liten poäng med. Så svaret är jag nöjd med...nu iallfall. haha 

Någon kändis lär jag väl inte bli på detta men men...Det var skoj så länge det varade.

Har varit en liten liten tur på marknad i dag med min älskling men det regnade så man orkade inte engagera sig. I morgon blir det lite festligheter och in emellan allt detta ska jag försöka plugga.

Ha en fin lördag Sverige! Var rädda om varann! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0