Personligt

Hollywoodfruar och deklaration

Godkväll, Kristina här!

Åh vad jag blir lite gladare iallafall när jag ser Svenska hollywoodfruar. Vilket underbart program. Det är ytligt, det är roligt, det är amerikanskglamour, och helt helt underbart! Det bästa är att man för en liten liten stund glömmer och bara tycker det är skoj. Maria är ju min absoluta favorit men det vet ni nog. Helt underbar.

Hittade förut adressen till Maria Montazamis blogg om det är någon som vill gå in : http://www.amelia.se/blogg/maria-montazami/
Se hela bilden







I dag har vi även deklarerat, en nödvändighet här i landet. Det som vi bevittnade i dag var ett stort trafikkaos vid denna lilla brevlåda in till Skatteverket. Bilar ställde sig mitt i gatan, gick ur, la i sitt brev, och trodde att vi skom stod bakom tyckte det var ok. Herregud, man har ju tid på sig till 24.00 i kväll/natt. Ingen brådska. Men vilket kaos det var.



Kanske inte riktigt så här men nära på! hihi

En liten rolig gubbe frågade mig utanför Skatteverket -"ja, har du nu på hedrer och samvete lämnat rätt uppgifter?" Ja det tror jag nog sa ja. Min motfråga blev "har du?" Fick inget svar på den...hmmm Genom sig själv känner man andra trodde han. Fel i detta fallet iallafall.

Nej nu ska kudden nattas Sov gott Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0