Personligt

Hej och hå...ut och gå...

Hej Kristina här!

Söndag i all ära. Tänkte börja dagen med en liten promenad. Den fick senareläggas. Min man har magsjuka som jag hade för några dagar sedan. Åka till konsum och köpa cola. Han har sovit hela dagen...lilla gubben min. Tog en liten liten promenad förut. 20 minuter, tråkigt att motionera, så jag ringde Sara under tiden. Då blev det genast lättare och jag visste till slut inte vart jag hade gått. Byn är ju rätt stor hihi

Vädret är ju fantastiskt i dag det är ju lite skojigt! Vill även passa på att säga Grattis på födelsedagen till mamma i dag. Du är den bästa mamma man kan önska sig. Jobbigt att fylla år i år. Både mamma och jag fyller ju så tätt också. Vi får göra det bästa av det utan att det blir för mycket! Dessa blommor är till dig!



Ha en fin dag Sverige! Ut i solen och var rädda om varandra! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0