Personligt

Godmorgon, godmorgon

Godmorgon, Kristina här!

Då är det onsdag och i dag ska vi träna och plugga lite naturligtvis. Aerobic blir det i kväll. Härligt härligt. Behövs efter min och mannens myskväll i går. Mycket god mat blev det och tilltugg. Så lite extra träning är välkommet.

I gårkväll vart det som sagt mys med älsklingen. Det blev färskpotatis (ej svensk) varmrökt lax, kall gräddfilssås med lite svart kaviar. Mycket mycket gott om jag får säga det själv. Pehr gillade det också.
                       

Så ha nu en fin onsdag för det ska vi ha! Sverige, snart kommer det värme och sol igen!


Kommentarer
Postat av: Gizze

God förmiddag!



Jo idag skiner solen, även om det inte är direkt varmt så blir man ju liiite piggare!



Lax = Kärlek!!!

Färskpotatis, det måste jag köpa, är ju inte hemma på midsommar, så ja får ta en god lunch med det ett par ggr innan vi åker ;)



Önskar er alla en fin dag, nu ska jag hämta målarhjälpen! Själv ska jag göra en kladdkaka för en gångs skull hihi



Kram Gizze

2010-05-26 @ 09:34:09
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0