Personligt

Goddagens!

Goddag, Kristina här!

Soligt är det konstaterat i dag. Suttit ute och fikat med moster + hennes man. Trevligt. Men jag kan lova att det är inte direkt varma vindar som blåser. Satt med en mysig och varm fleecejacka. Det är ju ändå maj, men snart kommer värmen, det måste den.

Ja då har man tagit sig igenom helgen. Det är bra. Bra start så att säga. Såg på mitt schema att jag har tenta i morgon. Det kom väldigt plötsligt, så jag tror att jag gör den nästa gång den går. Det får funka för denna gången. Inte lätt att få i hop allt i dessa tider.

Min lysande idé går även den framåt och snart får jag nog avslöja den...snart...men inte nu. hihi Kul med idéer, får se bara om det går att genomföra med bravur också.

Nej nu ska jag fixa lite hår. Även på mig själv tror jag. Man käner sig alltid lite roligare och fräschare om man är fin i håret. Konstigt men väldigt väldigt sant.

Ha en fin söndageftermiddag Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0