Personligt

Enjoy...njut!

Godafton, Kristina här!

Trevlig dag idag faktiskt. Fikat med två vänner. Efter det så bestämde sig jag och min väninna för vilket gym vi ska börja på. Det blir njoy! Ska dit på ett provpass på måndag. Power yoga. Ska bli otroligt intressant. Har inte tränat på mycket länge. Sara sa att det var ett mycket jobbigt pass så vi får se hur det går. Vi tänkte ju börja lite försiktigt men det verkar som vi går ut hårt för att sedan öka.

Detta verkar vara yoga stälingar, grundsteg hoppas jag...

Detta ser ju mysigare ut

Jag tvivlar ju starkt på att jag kommer i denna ställningen men det är ju fint att ha ett ouppnåligt mål! :)


Älsklingen min har också jobbat hårt i dag med svärfar. Så nu har han fått lite välförtjänt vila i soffan. Ska nog gå dit snart jag med.

Ha en fin fredagkväll Sverige! Var rädda om varann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0