Personligt

Coca cola och lite desperate housewives

Godkväll Kristina här!

Hur har er dag varit? Dagen har ju varit extremt solig och ganska varm. Men så fort man är i skuggan så är det ju jättekallt. För att vara helt ärlig s har jag väl inte varit ute alltför mycket i dag men det känner man ju fort hihihi

Har faktiskt läst en bok i dag av de jag ska...går trögt, mycket trögt, men jag ska igenom. Nästa bok är lite roligare tror jag. Hoppas i allafall.

Så i kväll har det varit mycket coca cola, var sugen på det, samt desperate houswives på tv. Helt ok.Se hela bilden








Satt och surfade i går och kom över en helt fantastisk sajt. Apoteket.se. Riktigt bra faktiskt. Där kan man beställa i stort sett alla läkemedel man behöver, receptfritt förståss. Man kan även hitta hygienartiklar och naturläkemedel. Helt toppen!
Det kluriga med det hela är: Tänk er detta scenario - Det är kväll, du har huvudvärk och slut på alvedon/panodil/ipren. Aha tänker du, apoteket.se. Klickar in på sidan, beställer och kommer till kundkorgen. Enda haken, 2-5 dagar leverans.
Ja så som vanligt får man vara förutseende och köpa hem tabletter utifall att olyckan är framme. Men det är en bra idé med några finjusteringar bara. Älskar apoteket ändå!


Sov gott Sverige, dröm något vackert!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Hej!



Min dag var bara bra igår, även i förrgår...kunde trott det var fredag i måndags ;) hihi, vilken röra va ;)

I måndags var jag ute typ hela dagen , gick en dryg mil, lekte i lekparken med barnen osv...

Igår blev det ungefär 7 km, lekpark och våfflor hemma med kids!

Kvällen spenderades vid dator & tv...slö sådär ;)

Nu har jag mumsat frukost med sonen och fått i en maskin! Kollat runt i lite Bloggar och ska snart fixa i ordning mig, ska på kaffe till en god vän, vi brukar ses en gång / vecka och tjata , dricka kaffe & äta nåt sliskigt gott ;-D



Hoppas Solen fortsätter att lysa på oss....vi behöver alla det!



Önskar Dig Kristina, Pehr och Sara en fin onsdag!



Kram Gizze



2010-05-05 @ 08:03:44
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0