Personligt

Bra idé

Godkväll, Kristina här!

Hoppas att ni alla har haft en bra dag i dag. Satt precis och undrade vad det var för väder i dag...hmm vi säger att det var lite blandat. Kallt iaf tycker jag. Blandat med lite sol. Herregud, ok vi säger att det var växlande molnighet, lokala regnskurar samt inslag av sol. Då har vi i allafall inte ljugit. Hihi

I dag har det varit skola, fikat med en väninna, samt ätit en mysig middag med min man. Har även pratat med Sara, vi hann med två samtal i dag. Alltid lika trevligt. Dessutom har jag fått en jättebra idé idag. Tycker jag själv i allafall. Själva idén kom ju inte precis i dag men jag har gjort slag i saken. Nu är ni allt nyfikna kan jag tro. Ni får ge er till tåls ett tag...

Vem myntade egentligen uttrycket "en lysande idé"? Alla idéer är ju inte bra heller. Det finns ju många dåliga idéer. Samtidigt också många bra. Vilken tycker ni är den bästa och sämsta idén genom tiderna? Det kan vara vad som helst.

Ha en fin Kväll Sverige! Var rädda om varandra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0