Personligt

äntligen...

Godmorgon, Kristina här!

Uppe med tuppen i morse, verkligen! Tenta i morse, översättning. Precis klar med den här på skolan. Tror det gick ganska ok. Vi skrev en översättning på en artikel om arvikafestivlen och om Depeche Mode. Är egentligen inte intresserad av någon av dem men men hihi Det gick nog helt ok. Nu väntar lite mer plugg i dag här och sedan blir det lunch och i kväll träning.

Fint väder har vi här, tror det kommer bli en varm sommar men det får vi se. Synd bara att min pappa inte fick uppleva den. Saknaden kommer över en ibland och det är hemskt tungt. Jag är så glad att min mamma ställer upp och är i närheten mycket. Tycker det är skönt att umgås med henne just nu. Min man är också ett otroligt bra stöd lika så många i min närhet. Ingen nämnd ingen glömd. Det är väl en del i sorgearbetet detta och jag tror att jag börjar inse nu vad som hänt. Behöver nog bara komma i kapp mig själv också.

Min älskling ska ta och spela golf i dag emd en kompis, det låter härligt. Vi ska verkligen satsa mycket mer på golfen i sommar. Mitt gröna kort ska infinna sig och handikappet ska bli mycket bra. Hur bra det vågar jag inte lova. hihi

Funderar även på att göra något drastiskt med mitt hår. Blond det ska jag vara men hur ska man klippa? Kanske är dags för en förändring man får ju inte fastna i ett fack liksom. är lite sugen på lugg, men vet att jag kommer att störa mig på den i samma stund den klipps och önskar sedan tills den växt ut att den ska vara lång igen. Så jag svarade nog på min egen fråga, lugg blir det inte...men jag får spana lite här på nätet och se om jag får några ideér...

  Detta är ju snyggt men inte fullt så rufsigt då...färgen gillar jag också, vad tycker ni?

                                 Denna var också lite fin...men då är det ju lugg för att få det lite coolare

                                                              också en mysig...men lugg...det är ju snyggt med lugg..

Ja detta med frisyrer är inte lätt, har ni tips så maila mig gärna.

Ha en fin dag Sverige och var rädda om varandra!
kram

Kommentarer
Postat av: bonusmormor

Tips från en gammal och omodern mormor:nr 3 är snyggast nr 2 är också snygg men nr 1 är för rufsig.Kram

2010-05-27 @ 15:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0