Personligt

Vilken eftermiddag det blev!

Godkväll, Kristina här!

Ja då har det pluggats klart inför tentan. Det får gå som det går denna gång. Har ju varit lite mycket med pappa och bröllop, så jag tar det som det kommer i morgon. det fixar sig alltid!

Jag och älsklingen har haft en massa möten i dag inför den stora dagen och vi gick även på restaurang i dag. En litene restaurang i Säffle. Jättegod mat! Så nu är allt klart. dessutom ser det ut som att pappa får komma hem i morgon. Skönt att det också ordnat sig!
                                 

Så nu får det bli lite myspys och sen lägga sig tidigt. Upp med tuppen i morgon! I morgonkväll är det ju förresten fredagsmys!!! Wiie!

Ha en god kväll Sverige!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Mysigt det låter....lite avis blir jag..jag som alltid sagt att jag aldrig ska gifta mig, har aldrig velat det tidigare-men nu "så här på ålderns höst" hahaha..känner jag att åh ,om jag ändå kunde träffa honom...drömprinsen;))

Såg honom på ica igår...hahaha men antar att han är gift-thats life...



Ha en mysig kväll nu, ja träffade förresten din blivande svärmor på stan igår;)



Kram Gizze

2010-03-18 @ 20:41:06
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0