Personligt

Fotgängare, gå försiktigt!

God förmiddag, Sara här!

Hoppas allt är bra med er läsare. Idag har jag hittat en ledig dag. Och då menar jag verkligen en ledig dag. Inga måsten som måste göras. Så skönt. Då får man passa på att blogga lite med. Jag hinner inte med Kristinas tempo, men hon är duktigt. Och det är lite kul när ens vänner ringer och säger att de har läst bloggen. Och jag får ställa frågan. "Vad har vi skrivit idag?". Lovade Sandra att lägga ut en bild på den gigantiska familjepizzan vi beställde i helgen. Här kommer den.


Har även varit ute och tagit lite kort på snön.


Detta är gårdens grill. Nu på vintern ser den ut som en snögubbe. Bara moroten som fattas som näsa. Så det känns lite avlägset till grillsäsongen börjar. Men vad jag längtar efter den....



Bakom all snö döljer sig grannens bil. Han lär kunna ta sig en tur till midsommar eller nåt om han inte tänker skotta fram den. Kan ha en rolig tävlig. Gissa märket på bilen. Svaret kommer nog till midsommar som sagt....

Men nu har solen visat sig lite och det är bara positivt. Förrutom att det blir så halt. En liten isfläck hittade mina skor igår. Och jisses vilken fart det blev ner mot marken. Skorna kände väl på sig att de skulle slängas när de kom hem. Hade precis köpt ett par nya. Så för att jäklas lite så for jag i backen. Men vad snabbt upp man kommer och livrädd för att nån ska ha sett en. Lite öm är kroppen idag efter den snygga vurpan. Den måste ha gett 10 poäng.

Så alla fotgängare, gå försiktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0