Personligt

Löpsedel

Godkväll, Kristina här!

Läste på löpsedlarna i dag att Tiger Woods var ledsen för det han gjort och att han skämdes. Herregud, har inte tidningarna något bättre att komma med. Det är ju vanligt sunt förnuft. Har man gjort det han har gjort så får man ju ta konsekvenserna. Redan på de gamla "grekernas tid" fanns det ett talesätt: Den som illa gör han illa far" Detta skulle ju Tiger ha tänkt på innan.


Nej man blir bara trött när man läser hur folk håller på. Tror det hela bottnar i att folk inte ser annat än pengar och makt. Tydligen, särskilt i USA, är detta en väldigt vanligt förekommande företeelse. Tyvärr så är det ju verkligen ingen bra grund att starta en relation eller ett äktenskap på.

En sak jag verkligen kan vara stolt över (tycker jag själv) är att jag inte gifter mig av någon annan orsak än att jag älskar min blivande man villkorslöst! Varken någon ekonomi eller makt är inblandat. Bara ren och skär kärlek.
Se hela bilden







Förresten, tack kära läsare för alla positiva kommentarer i veckan kring bloggen. Det värmer. Tack för mail och inlägg även på fb.

Annars har dagen rullat på helt perfekt! Kunde inte ha blivit bättre. Känner mig lugn och harmonisk. Skönt att ha så många fantastiska människor runt omkring sig. Vi måste alla komma i håg att uppskatta varandra, ge varandra beröm, stöd, en go kommentar, lite trevliga överraskningar. Gärna när man minst anar det. Jag tror alltid att man blir en lyckligare människa om man ger något till andra. Bara olyckliga människor hackar på en och försöker att trycka ner och göra illa. Till vilken nytta?

Nej jag tycker vi alla helt enkelt struntar i Tiger för i kväll, uppskattar varandra mer och sist men inte minst har en riktigt trevlig natt!

Godnatt Sverige!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Fint inlägg Kristina!

Och bara att ni gifter er av Kärlek...det är ju precis som det ska vara!!!



Hoppas du har en fin dag!



Du också Sara!



Kram Gizze

2010-03-23 @ 12:06:45
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0