Personligt

Gåstavar!!

Goddag, Sara här!

Hurra!! Jag måste berätta att jag har vunnit. Inte några miljoner direkt. Men ändå ett pris. Och sådant kan göra vem som helst glad. Vann detta pris av fackförbundet. Medlemstävling var det visst och igår fick jag priset. Ett par röda gåstavar. Super fina och praktiska. De går att trycka ihop så de inte tar så stor plats, där jag nu ska förvara dem. Ja ja, lovar ska även försöka använda dem... Var en praktisk väska med också. Och även ett par andra handtag så man kan byta. Men de tror jag inte jag kommer använda än på några år. Stavarna såg ut som käppar då. Var lite pensionärsvarning. Det var några på jobbet som blev sotis på mig över detta pris.

Men hur ska man veta vilken längd man ska ha? Tur det finns internet. Där hittade jag att man ska ta
0,7x längden. Då får man en summa som man sedan ställer in sina stavar med. Jag med min superlängd ska ställa in dem på 110. Ja då fick jag lära mig det. Sedan fanns det visst olika tekniker. Det är tydligen inte bara till att gå. Man måste tänka hur man går... Det är väl bara för mig att gå ut och träna de olika teknikerna.

 
Gott att höra att Bosse är på bättringsvägen. Och Kristina, ringer dig ikväll.

Sverige, ha en riktigt bra fredag.


   

Kommentarer
Postat av: Katarina D

Grattis till vinsten :D Hoppas allt är bra! Kram

2010-03-21 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0