Personligt

Tro på möjligheten av det omöjliga!

 Godkväll, Sara här!

Nu var det ett tag sedan jag skrev om min blåa vardag. Den är marinblå. Just nu är det kämpigt med vissa saker här i livet. Det är mycket man måste slåss och kämpa för. Men jag ska inte ge mig. Denna gång ska jag få min vilja igenom. Men det kräver energi. Jag skulle vilja kunna åka till en mack och fylla på med ny energi. Undra vad literpriset på energi skulle vara?? Men, men det som inte dödar, det härdar. Och mitt motto för året stämmer verkligen in just nu. Ni som inte kommer ihåg vad det är så är det att tro på möjligheten av det omöjliga. Får börja tro stenhårt på detta just nu. Det känns som jag är på rätt väg och fått den hjälp jag behöver. Så det är bara att kämpa vidare. Förhoppningsvis kommer det nåt bra av detta som sker.

Livet är som den där reklamen de visar. Kommer inte ihåg vad det är för. Men det är iallafall nåt par som åker berg och dalbana, så får man samtidigt se hur de åldras. Det är verkligen så livet är. Man ska ha med och motgångar och lära sig nåt av det. Som sagt man lär så länge man lever. Kommer att vara väldigt vis när jag blir gammal. 



Så Sverige, tro på möjligheten av det omöjliga i eran berg och dalbana!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0