Personligt

Solen lyser och det är plusgrader!!

Hej, Kristina här!

I dag är en ny dag och det är tisdag. Detta är en bra dag. Känner det på mig. Just nu står plugg och plugg och jo just det, plugg högst på listan. Ska även en tur till stan med min mor i eftermiddag. Ska fixa lite saker. Vi skulle ju ha gjort det i lördags men då vart man lurad! hihi

Vad det är härligt, skönt och alldeles underbart att solen lyser. dessutom är det ju plusgrader. Härligt vårig man känner sig tills man tittar ut och upptäcker att det är en halvmeter snö kvar fortfarande.

Vilken härlig sommarkänsla man också fick i går. Det var ju första avsnittet av Saltön. Där var vi nämnligen i somras. Ön heter egentligen Skaftön. Vi satt här, jag och älsklingen, och såg de platser vi besökte i somras. Ska se om jag inte hittar något eget kort därifrån i kväll. Tror jag och Sara tog massor med bilder. Det är minst lika idylliskt som det ser ut. Missade dock Svenska hollywood fruar. Det gick ju samma tid i går men det får bli reprisen.



Ha en underbar dag Sverige så ses vi snart!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Gizze

Ja äntligen är det tillbaka- Saltön;))Skulle också vilja dit-till Skaftön alltså...

Och till Saltkråkan hihihi ;D



Älskar såna serier...även Skärgårdsdoktorn (den ska väl bli film också)



Vi behöver verkligen ljuset som vår Sol ger!!!



Hoppas din dag har varit bra...det har min- både idag och igår blev det 30+60 minuters promenad, så skönt!



Nu ska här kramas kudde;)



Kram Gizze

2010-03-09 @ 22:30:01
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0