Personligt

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne!

Goddag, Kristina här!

Åh morgonen började bra! Kom upp i så jag hinner plugga. Pratade en längre stund med Sara i telefon (mycket trevligt som vanligt), gott kaffe, solen lyser, känner mig lugn och harmonisk (faktiskt), gjort en ansiktsmask (den var inte så skön men), pluggat det jag ska, ätit lunch, fortfarande sol, pluggat lite till, pratat med Anna (trevligt), fortfarande sol, ska nu plugga en stund till sen blir det eftermiddagsfika och en tur till mor och far. Ja man kan egentligen inte ha det bättre!

Dessutom har jag fått tag i lite schyssta hudvårdsprodukter här på nätet, till kraftigt reducerat pris, om man jämför butikspris (mycket nöjd)

 Produkter från Exuviance. Har haft Md Formulations tidigare men nu ska jag testa dessa. Lite kul att testa och se om man gillar dem bättre. Det ska tydligen hjälpa min lätt rosiga hud.

Så jag får verkligen önska er en fortsatt trevlig dag Sverige och så ses vi snart. Se nu upp för all snö som kommer farande från taken.
                                           

Kommentarer
Postat av: Gizze

Skönt när man känner att man hinner med och har mysigt mellan varven.....

Solen har verkligen visat sig!!! I like ;))

Tog en härlig promenad efter jobbet, var tvungen att få LUFT- och idag fick jag t om ljus och Sol !



Kvällen blev lugn och skön...men kom på att jag inte hinner fixa lunch i morrn, så det fick göras ikväll...sen blev det lite kex & ost och ett glas rött = Vardagslyx d!!!



Nu är det dags att ta natt och krama kudden...ska upp och iväg på jobb hela dagen....



Må så gott....Kram Gizze



2010-03-03 @ 22:52:16
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0