Personligt

Skeppet är redan bränt!

Goddag, Sara här!

Det man fått lära sig här i livet är att antingen gilla läget eller göra någonting åt de problem som uppstår. Igår gjorde jag ett försök med att göra någonting åt det. Och ta de konsekvenser det skulle bli av detta. Vad fick jag då höra??? Ibland måste man gilla läget.... Vad gör man då? När man kontaktar personer som kan hjälpa mig, men får det som svar att gilla läget?? Kan man acceptera att bara gilla läget då?? Om skeppet redan är bränt och på väg att sjunka. Tror inte kapten står och säger till sina besättning. Stanna kvar på båten och gilla läget. Nej, jag tror det gör någonting åt det. Ja det var fredagens tanke.

Nu hinner jag inte skriva så mycket mer. Bröllopsförberedelserna är i full gång och nu väntar Pehr och Kristina på mig.

Sverige, ha en underbar fredag.


Kommentarer
Postat av: Gizze

Visst är det så Sara man måste gilla läget ibland...

men förstår hur du menar....jag känner så med vissa saker ibland, och ibland är det ju lättast att gilla läget men aj vad jobbigt det kan vara....jag är en sån som försöker göra något åt saken...men just nu vet jag inte hur jag ska komma vidare med än det ena än det andra....



Förstår att ni har fullt upp i dagarna!!! Men vad kul!



Hälsa alla och lycka till med allt kring det hela!!!



Kram Gisela

2010-03-26 @ 15:27:31
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0